Door op 19 februari 2017

´Beste Buur van Zuidwest´ wordt in het zonnetje gezet

Zaterdag 25 februari organiseert de PvdA Nissewaard een verkiezingsavond voor de ´Beste Buur van Zuidwest´. De afgelopen weken hebben inwoners van de wijken Akkers, Vriesland en Vogelenzang Zuid de gelegenheid gehad hun buren te nomineren voor de verkiezing. Met de verkiezing wil de PvdA het belang benadrukken van het hebben van goede buren. “Een goede buur is vaak beter dan een verre vriend. De kleine dingen die zij doen, zijn vaak van grote waarde. We besteden daar graag aandacht aan.” aldus Wouter Struijk, fractievoorzitter, “De verkiezing is een mooie manier om onze buren in het zonnetje te zetten.”

Een deskundige jury, bestaande uit Sylvia Broekmeulen van woningcorporatie de Leeuw van Putten, Ron Janssen van Stichting Welzijn Ouderen en Wytze van Leenen, oprichter van Buurtpreventie Vogelenzang en betrokken inwoner van Zuidwest zullen zich buigen over de binnengekomen nominaties en een welverdiend winnaar kiezen!

De PvdA nodigt u graag uit om op zaterdag 25 februari a.s. de verkiezingsavond bij te wonen op OBS de Vogelenzang, J. Wagenaarstraat 2. Niet alleen wordt deze avond de winnaar bekend van de verkiezing van de ‘Beste Buur van Zuidwest’ bekend gemaakt, u kunt ook deelnemen aan een heuse ‘buurtquiz’ en kennis maken met een aantal van de sociale initiatieven in Zuidwest. Dit alles uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. De avond duurt van 19:00 tot 21:00, deuren open vanaf 18:30.

Waar ben je naar op zoek?