Door Wouter Struijk op 3 juli 2017

Pluim van de Arbeid voor The Papershop

De Partij van de Arbeid Nissewaard heeft maandagavond 3 juli een Pluim van de Arbeid uitgereikt aan The Papershop. Stichting The Papershop is een vrijwilligersorganisatie met ervaren en deskundige vrijwilligers. Zij kennen de regels en voorzieningen en helpen u graag op weg. Zo bieden de vrijwilligers van The Papershop direct hulp bij allerlei praktische zaken zoals bijvoorbeeld het aanvragen of wijzigen van toeslagen bij de Belastingdienst of het aanvragen van kwijtscheldingen gemeentelijke heffingen en waterschapsbelasting. Volgens de PvdA verdienen de vrijwilligers van deze stichting veel waardering. De vrijwilligers ontvingen van de PvdA een pluim van €250,-. Dit bedrag zal gebruikt worden om uitvoeringen mogelijk te maken. Fractievoorzitter van de PvdA Nissewaard Wouter Struijk en kandidaat-raadslid Thérèse van Wassenaar reikten de cheque uit.

De Partij van de Arbeid Nissewaard heeft de afgelopen gemeenteraadsperiode vaker een pluim, in de vorm van een financiële ondersteuning, uitgereikt aan vrijwilligersorganisaties en initiatieven die van meerwaarde zijn voor Nissewaard. De raadsleden van de Partij van de Arbeid stellen hiervoor een deel van hun raadsvergoeding beschikbaar. “Als het nodig is kunnen wij middels onze Pluim van de Arbeid een vrijwilligersorganisatie helpen voort te bestaan of kunnen we nieuwe sociale initiatieven een kans geven, ook als de gemeente daar geen mogelijkheden toe ziet”, aldus fractievoorzitter Wouter Struijk. Geïnteresseerden voor een Pluim van de Arbeid kunnen zich melden via [email protected] of kunnen één van de raadsleden aanspreken.

Wouter Struijk

Ik ben Wouter Struijk (1988) geboren in Spijkenisse, opgegroeid in Hekelingen en nu samen met Loes weer woonachtig in Spijkenisse. Als voormalige postbode ben ik goed bekend in alle wijken en buurten van Spijkenisse, maar als voormalig dorpsbewoner van Hekelingen ben ik ook bekend met de unieke identiteit van dorpskernen. Ik ben op school gegaan

Meer over Wouter Struijk

Waar ben je naar op zoek?