In de buurt

Wie slim wil lijken, praat. Wie slim wil worden, luistert.Canvas_Chopinstraat

De afgelopen jaren hebben wij als Partij van de Arbeid Nissewaard meer dan vijftig buurtonderzoeken gehouden in verschillende wijken en kernen. Door te luisteren naar u als bewoner hebben wij een beter beeld gekregen van persoonlijke situaties in uw
woonomgeving. We hebben gemerkt dat het met veel inwoners van onze gemeente goed gaat. Maar we sluiten onze ogen niet voor problemen. De verbeterpunten, zoals door u aangeven, krijgen daarom ook onze volle aandacht.

Waarom komt de PvdA Nissewaard bij u langs?
De Partij van de Arbeid in Nissewaard wil op de hoogtezijn van de zaken die spelen bij u in de buurt. Om er achter te komen wat er bij u in de buurt speelt, komen we graag bij u langs om dit aan u te vragen. Wij vinden persoonlijk contact met bewoners erg belangrijk. Gemeenteraadsleden van de Partij van de Arbeid zijn in de eerste plaats volksvertegenwoordigers. We staan dan ook graag in nauw contact met bewoners en maken daar waar mogelijk gebruik van uw kennis en ervaring en zullen over standpunten en besluiten voortdurend verantwoording aan u afleggen.

Wat gaat de PvdA Nissewaard doen met de resultaten?
De resultaten van de buurtonderzoeken zetten we in tijdens ons raadswerk. We gebruiken de mening en ervaring van u als buurtbewoners om:

• klachten over de openbare ruimte door te geven aan de afdeling onderhoud en beheer;
  • de wethouders aan te spreken op problemen in de buurt;
  • ons verkiezingsprogramma te voeden voor de gemeenteraadsverkiezingen in Nissewaard;
  • de landelijke Partij van de Arbeid mede op de hoogte te stellen van wat er bij u leeft.

Bekijk hier de resultaten van de buurtonderzoeken uit de verschillende kernen en wijken:

Abbenbroek, Geervliet, Heenvliet, Hekelingen, Oudenhoorn, Simonshaven, Spijkenisse en Zuidland.