Door op 31 mei 2016

Informele netwerkbijeenkomst

Na twee jaar organiseert het samenwerkingsverband van de PvdA-afdelingen op Voorne-Putten weer een informele netwerkbijeenkomst van bestuursleden en fractieleden op het eiland. Wij ontvangen daarbij ook graag ook een afvaardiging van bestuur en fractie van de PvdA Goeree-Overflakkee, Hoeksche Waard en Rotterdam, evenals van de onderafdeling en gebiedscommissies van Rozenburg en Hoogvliet, het gewestelijk bestuur, de regio kamer en –statenleden, de fractie van het Waterschap Hollandse Delta en de partijgenoten-burgemeesters in onze subregio.

Mede namens de voorzitter van ons samenwerkingsverband Bert van Ravenhorst (tevens voorzitter van de afdeling Voorne) nodigen wij u uit op:

vrijdagmiddag  17  juni  2016

van 16.00 tot 18.00 uur

in het Ontmoetingcentrum Mei,

Winston Churchilllaan 31, 3201 GN Spijkenisse

Het doel van deze informele bijeenkomst is om onder het genot van een hapje en een drankje elkaar (beter) te leren kennen.

Deze keer hebben wij ons Tweede-Kamerlid Otwin van Dijk bereid gevonden om als gastspreker op te treden over het thema zorg.

Voor de organisatie van deze middag is het belang te weten wie er wel en wie er niet komt. Geef het daarom a.u.b. aan ons door.

Graag tot ziens,

met vriendelijke groet,