Maak kennis met het Team Armoedebestrijding

29 april 2018

In 2017 is, onder de vlag van PvdA Nissewaard, het Team Armoedebestrijding van start gegaan. Het team, bestaande uit leden en niet-leden van de politieke partij, denkt met elkaar na over zaken in Nissewaard die te maken hebben met armoede.

Het team heeft de afgelopen periode hard gewerkt aan een werkplan voor de gemeenteraad. Het team is verheugd dat een aantal van deze punten is meegenomen in het coalitieakkoord ‘Samen voor elkaar’ waar de coalitiepartijen ONS Nissewaard, PvdA en VVD de komende periode mee aan de slag gaan. “Een mooie bevestiging dat armoede een onderwerp is waarover gesproken en nagedacht moet worden en goede motivatie om door te gaan met het team”, aldus Thérèse van Wassenaar, raadslid voor de PvdA en initiatiefnemer van het team.

U kunt meer te weten komen over het team en het werkplan! Op woensdag 9 mei a.s. vindt vanaf 20:00 de officiële presentatie plaats op OBS de Vogelenzang, J. Wagenaarstraat 2 te Spijkenisse. Het Team Armoedebestrijding nodigt u van harte uit deze avond aanwezig te zijn en kennis te maken met de teamleden. De deur gaat open om 19:30.

Vragen? Meer weten over het Team Armoedebestrijding? Stuur een mail naar [email protected]