Door Dorothé Kieboom op 28 februari 2016

Ombudsteam PvdA Nissewaard helpt inwoners Nissewaard op weg

Het Ombudsteam van PvdA Nissewaard helpt je op weg, als je er zelf niet meer uitkomt. Problemen met schulden, wonen of zorg? Voel je je onrechtvaardig behandeld door bijvoorbeeld overheidsinstanties en wil je graag dat iemand je daar bij helpt? Iemand die deskundig is of weet bij je wel moet zijn en je gratis helpt. Dan kan het Ombudsteam je misschien wel helpen!

In 2015 wisten 40 mensen de weg te vinden naar het Ombudsteam. Zij hadden problemen met de gemeente, woningcorporaties, UWV en de belastingdienst. Bezoekers hadden door veranderingen in bijvoorbeeld de WMO en gemeentebeleid veel problemen met hun financiën. Het Ombudsteam heeft ze geholpen door te bemiddelen in contacten met onder andere de gemeente en energieleveranciers. Voor complexe gevallen mocht het Ombudsteam contact opnemen met het landelijke Ombudsteam en Tweede Kamerleden.

In 2015 bestond het Ombudsteam 5 jaar.

Ook in 2016 staat het Ombudsteam weer klaar voor iedereen die hulp nodig heeft. Wij helpen je en het kost niets. Geen lid van de PvdA? Geen probleem, wij helpen iedereen.

Op 1 maart is er weer spreekuur van het Ombudsteam. Van 19.30 tot 20.30 zijn leden aanwezig in het stadhuis in Spijkenisse. Heb je vragen en wil je langs komen? Neem dan eerst contact op met het Ombudsteam via 06-38720285 of via ombudsteam@pvda-nissewaard.nl Wij helpen je graag op weg!

Dorothé Kieboom

Mijn naam is Dorothé Kieboom . Ik woon meer dan 25 jaar in Spijkenisse. Sinds 2013 werk ik in het Havenziekenhuis in Rotterdam op de hartfunctieafdeling. Ik woon vanaf 2010  met veel plezier in Spijkenisse -Noord; er is hier veel  ruimte en  groen en de centrale ligging ten opzichte van het centrum van Spijkenisse en

Meer over Dorothé Kieboom