Door Wouter Struijk op 16 december 2016

Oproep voor bijdrage aan Pluim van de Arbeid

In maart 2015 heeft de fractie van PvdA Nissewaard het initiatief ‘Pluim van de Arbeid’ opgestart. Dit is een financiële ondersteuning voor vrijwilligersorganisaties en -initiatieven die van meerwaarde zijn voor de gemeente Nissewaard. De afgelopen periode zijn er al zeventien pluimen uitgereikt aan diverse organisaties en initiatieven, zoals de EHBO-verenigingen van Spijkenisse en Hekelingen, Stichting Konnekt Buurtnetwerken, de Boodschappenmarkt 0181 en aan SWO voor de Boodschappenbus (zie hieronder een collage van alle uitreikingen). De Pluim van de Arbeid wordt zeer gewaardeerd en zorgt voor goede contacten met de vrijwilligersorganisaties. De Pluim van de Arbeid is dit jaar zelfs genomineerd voor de Vrijwilligersprijs 2016 van de gemeente Nissewaard.

De raadsleden van de PvdA Nissewaard staan iedere maand een deel van hun raadsvergoeding af om de pot van de Pluim van de Arbeid te vullen. Wilt u ook een gift doen voor de Pluim van de Arbeid, zodat wij de aanvragen van vrijwilligersorganisaties zoveel mogelijk kunnen honoreren? Als u ook wilt helpen kunt u uw bijdrage overmaken op rekeningnummer NL33 INGB 0002978781 ten name van Steunstichting PvdA fractie onder vermelding van ‘Extra bijdrage Pluim van de Arbeid’. Wij danken u alvast hartelijk namens alle vrijwilligers!

U kunt zelf ook vrijwilligersorganisaties en -initiatieven voordragen voor een Pluim van de Arbeid, of hen attenderen op de mogelijkheid een Pluim van de Arbeid aan te vragen. U kunt dit doen door een mail te sturen aan [email protected] of door een van de fractieleden aan te spreken.

presentatie-uitreikingen-pluim-van-de-arbeid

Wouter Struijk

Ik ben Wouter Struijk (1988) geboren in Spijkenisse, opgegroeid in Hekelingen en nu samen met Loes weer woonachtig in Spijkenisse. Als voormalige postbode ben ik goed bekend in alle wijken en buurten van Spijkenisse, maar als voormalig dorpsbewoner van Hekelingen ben ik ook bekend met de unieke identiteit van dorpskernen. Ik ben op school gegaan

Meer over Wouter Struijk

Waar ben je naar op zoek?