Door Wouter Struijk op 3 augustus 2016

Pluim voor Kinder Vakantie Spelen Spijkenisse

De Partij van de Arbeid Nissewaard heeft afgelopen woensdagmorgen 3 augustus een Pluim van de Arbeid uitgereikt aan de vrijwilligers van de stichting Kinder Vakantie Spelen Spijkenisse. Bij de Kinder Vakantie Spelen Spijkenisse zijn veel vrijwilligers actief en is al jaren en begrip in Spijkenisse. Kinderen kunnen gedurende een aantal dagen van een onbezorgde vakantie genieten door met elkaar te timmeren en hutten de bouwen. Volgens de PvdA verdienen deze vrijwilligers daarom veel waardering. De vrijwilligers ontvingen van de PvdA een pluim van €250,-. Dit bedrag zal gebruikt worden om het gehele evenement in beeld te brengen middels een robuuste camera, zodat de kinderen hier zelf mee aan de slag kunnen en zelf het evenement vanuit hun ogen in beeld kunnen brengen. Een delegatie van de PvdA Nissewaard heeft de cheque uitgereikt op het terrein waar de Kinder Vakantie Spelen plaatsvinden in park Vogelenzang.

De Partij van de Arbeid Nissewaard gaat de komende gemeenteraadsperiode vaker een pluim, in de vorm van een financiële ondersteuning, uitreiken aan vrijwilligersorganisaties en initiatieven die van meerwaarde zijn voor Nissewaard. De raadsleden van de Partij van de Arbeid stellen hiervoor een deel van hun raadsvergoeding beschikbaar. Als het nodig is kan de PvdA middels de Pluim van de Arbeid een vrijwilligersorganisatie helpen voort te bestaan of kunnen we nieuwe sociale initiatieven een kans geven, ook als de gemeente daar geen mogelijkheden toe ziet. Geïnteresseerden voor een Pluim van de Arbeid kunnen zich melden via [email protected] of kunnen één van de raadsleden aanspreken.

Wouter Struijk

Ik ben Wouter Struijk (1988) geboren in Spijkenisse, opgegroeid in Hekelingen en nu samen met Loes weer woonachtig in Spijkenisse. Als voormalige postbode ben ik goed bekend in alle wijken en buurten van Spijkenisse, maar als voormalig dorpsbewoner van Hekelingen ben ik ook bekend met de unieke identiteit van dorpskernen. Ik ben op school gegaan

Meer over Wouter Struijk

Waar ben je naar op zoek?