Door Dorothé Kieboom op 13 mei 2016

PvdA Ombudsteam neemt afscheid van René van Heezik

Het Ombudsteam van de PvdA Nissewaard bestaat inmiddels 7 jaar. In die tijd zijn veel mensen op weg geholpen bij problemen zoals schulden, wonen of zorg. René van Heezik, sinds enkele jaren de drijvende kracht van het Ombudsteam, heeft deze maand afscheid genomen van het Ombudsteam. De telefoon van het Ombudsteam was altijd in zijn nabijheid om de telefoontjes aan het Ombudsteam te beantwoorden. Ook beantwoordde hij als eerste de mails die binnenkwamen en coördineerde daarmee het werk richting de andere leden van het Ombudsteam.

Om René te bedanken voor al zijn werkzaamheden, hebben de andere leden van het Ombudsteam hem mee uit eten genomen. Hierbij werden de meeste opvallende gevallen van de laatste jaren nog eens besproken. Problemen die het Ombudsteam behandelt, zijn in de loop van de jaren alleen maar groter en ingewikkelder geworden. Het Ombudsteam blijft daarom nodig in Nissewaard. Inmiddels is het Ombudsteam weer aangevuld met een nieuw lid en gaat ze gewoon door met haar werk.

Het Ombudsteam is te bereiken via telefoonnummer 06-38720285 en via [email protected]

Dorothé Kieboom

Geboren in 1965 in Werkendam, kwam ik in 1990 (via Rotterdam) naar Spijkenisse. Eerst woonde ik in Maaswijk, later ben ik verhuisd naar Spijkenisse Noord. Er is hier veel ruimte en groen, en de centrale ligging ten opzichte van het centrum van Spijkenisse en de ontsluitingswegen zijn grote pluspunten van mijn wijk. Om de voorzieningen

Meer over Dorothé Kieboom