Door Wouter Struijk op 12 augustus 2015

PvdA vraagt bewoners naar mening over de buurt

Afgelopen maandagavond 10 augustus heeft de Partij van de Arbeid Nissewaard opnieuw een bezoek gebracht aan de Akkersdonk in Spijkenisse. In deze wijk hielden zij een buurtonderzoek door vragen te stellen aan de bewoners over hun buurt.

Raadsleden van de Partij van de Arbeid gingen opnieuw de wijk Akkersdonk in om met bewoners in gesprek te gaan. Een paar weken eerder deden zij dit ook al, maar om een goed beeld te krijgen van de buurt willen zij zoveel mogelijk bewoners spreken en dus komen zij nog een paar keer terug voor de gesprekken.

De reacties van de bewoners waren zeer divers. De Akkersdonk is een zeer gemengde wijk. Enkele bewoners voelen zich al jaren in de steek gelaten door de gemeente en andere bewoners hebben het prima naar hun zin binnen hun buurt. De komende weken gaat de PvdA Nissewaard nog een aantal keer terug naar de Akkersdonk om met meer bewoners te spreken. Na de reeks buurtonderzoeken koppelt de PvdA de resultaten terug aan de gemeente en aan de bewoners zelf.

Wouter Struijk

Ik ben Wouter Struijk (1988) geboren in Spijkenisse, opgegroeid in Hekelingen en nu samen met Loes weer woonachtig in Spijkenisse. Als voormalige postbode ben ik goed bekend in alle wijken en buurten van Spijkenisse, maar als voormalig dorpsbewoner van Hekelingen ben ik ook bekend met de unieke identiteit van dorpskernen. Ik ben op school gegaan

Meer over Wouter Struijk

Waar ben je naar op zoek?