2 november 2013

Wat wil jij met Nissewaard?

De PvdA in Bernisse en Spijkenisse organiseert voor leden en belangstellenden een startbijeenkomst voor de opstelling van haar verkiezingsprogramma. Hierbij zal de programmacommissie de kaders aangeven op basis van de sterkte/zwakte van en de kansen/bedreigingen voor de nieuwe fusiegemeente Nissewaard. Daarna kunnen de aanwezigen in deelwerkgroepen nadere afspraken maken hoe zij de bouwstenen voor het verkiezingsprogramma aandragen.
Midden november zal de partij ook nog de inwoners uitnodigen om via het internet ideeën aan te dragen voor de nieuwe gemeente onder de titel “Wat wil jij met Nissewaard?” In december krijgen zij de gelegenheid om via internet te stemmen over de beste ideeën die in het verkiezingsprogramma een plaats verdienen.
Met deze inbreng zal de programmacommissie het verkiezingsprogramma uitschrijven voor de vaststelling in de ledenvergadering van mei 2014.
De startbijeenkomst vindt plaats op maandag 7 oktober 2013 vanaf 19.30 uur in de OBS Vogelenzang locatie Noord aan de Trompetstraat 2, 3208 SJ Spijkenisse. In november zal er een vervolg bijeenkomst zijn om de eerste uitkomsten te delen en aan te scherpen.
Sluit u ook aan? We verwelkomen u graag!

Waar ben je naar op zoek?