Ombudsteam

images
Er zijn meer dan 130 lokale PvdA-ombudsteams actief in steden en dorpen, zo ook in de gemeente Nissewaard. De vrijwilligers van het ombudsteam van PvdA Nissewaard helpen leden en niet-leden bij het oplossen van de problemen van alle dag. Het kan gaan om juridisch getouwtrek, maar ook om overlast en criminaliteit, problemen met de gemeente of slechte huisvesting.

Met kennis over wet- en regelgeving en het beschikbare netwerk kan het ombudsteam bijdragen aan de oplossing van uw probleem. Het ombudsteam denkt met u mee, zoekt uit of  verwijst u door naar de juiste persoon. Als het nodig is, wordt de PvdA gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld.

Wij staan open voor alle vragen
Het Ombudsteam heeft een verwijzende functie. We gaan niet zelf met de inhoud aan de slag. Dat laten we aan de desbetreffende instanties over; die hebben daar ook de deskundige medewerkers voor. Wij gaan vertrouwelijk met de informatie om en brengen voor ons advies niets in rekening.

Hoe kunt u ons bereiken?
U kunt ons telefonisch bereiken via: 06-38720285
Ook via mail zijn wij bereikbaar: [email protected]
Het eerstvolgende spreekuren van het Ombudsteam zijn te vinden via:

Graag uw komst telefonisch aankondigen!