Pluim van de Arbeid voor Voetbal Academy Nissewaard

3 augustus 2020

Voor het eerst organiseerde de “Voetbal Academy Nissewaard” een clinic voor jeugdige voetballers. Tom den Boer, Sven Mijnans en Robbert de Vos, de organisatoren, hebben zelf de kneepjes van het voetballen op het sportpark Jaap Riedijk geleerd en dat in de praktijk gebracht bij o.a. Brielle, Sparta en FC Emmen. Nu geven zij hun kennis door aan jonge voetballers.

De PvdA wil dit initiatief graag ondersteunen en reikte daarom de Pluim van de Arbeid uit aan de “Voetbal Academy Nissewaard”.  Willem Heijdacker en Aad Struijk van PvdA Nissewaard hopen dan ook dat het initiatief de komende jaren voortgezet wordt.

De Pluim van de Arbeid wordt door de PvdA al enkele jaren uitgereikt aan vrijwilligersorganisaties in Nissewaard, doordat raadsleden een deel van hun vergoeding hiervoor beschikbaar stellen. Ook leden van de PvdA dragen bij aan de Pluim. Organisaties kunnen worden voordragen via [email protected].