Door op 11 januari 2016

PvdA Nieuwjaarsreceptie in Oudenhoorn

De afdelingen Nissewaard en Hellevoetsluis zijn het al lang eens: als 93% van de inwoners van Oudenhoorn over willen van Nissewaard naar Hellevoetsluis, dan moet dat ook gebeuren. Ook nu het erop lijkt dat het college en een meerderheid van de raad van Nissewaard definitief deze grenscorrectie afwijzen, blijven de afdelingen van de PvdA pal staan voor de democratische wens van de Oudenhoornaren. Dezer dagen krijgen alle inwoners van Oudenhoorn dan ook opnieuw een brief in van de PvdA Nissewaard in de bus om hen een hart onder de riem te steken.

Behalve deze brief, de zoveelste in een hele reeks, hebben de samenwerkende afdelingen van de PvdA op Voorne-Putten besloten om hun nieuwjaarsreceptie 2016 in Oudenhoorn te houden. De afdelingen Brielle, Hellevoetsluis, Nissewaard en Westvoorne nodigen dan ook van harte alle bewoners van Oudenhoorn uit op de (openbare) Nieuwjaarsreceptie, zaterdag 16 januari van 15:00 tot 17:00 uur in dorpshuis De Meent. Een prima gelegenheid om verder met elkaar in gesprek te gaan met de fractievoorzitters Wouter Struijk (Nissewaard) of Henk Joosten (Hellevoetsluis). Maar u kunt dan ook van gedachten wisselen met onze PvdA-gasten Jan Schuurman Hess (schrijver, journalist en kenner van kleine dorpskernen en -scholen) of Tweede Kamerlid Joyce Vermue.