Door op 7 september 2016

PvdA Nissewaard loopt opnieuw ‘Rondje Nissewaard’

Ook dit jaar trekt de PvdA Nissewaard weer hun wandelschoenen aan om geld op te halen voor twee lokale ‘goede doelen’. Op zondag 18 september lopen wij wederom het Rondje Nissewaard!

De jaarlijkse sponsorloop is ontstaan in het jaar van de herverdelingsverkiezingen voor de gemeente Nissewaard. Om de gemeente op een ludieke manier te openen bedachten de lokale sociaaldemocraten om een sponsorloop te houden door de verschillende kernen van de nieuwe gemeente, waarbij de lopers gesponsord zouden worden door familie en vrienden. Het opgehaalde geld werd vervolgens uitgereikt aan twee lokale organisaties. Door de vele enthousiaste reacties op de sponsorloop besloot de PvdA Nissewaard deze voortaan jaarlijks te zullen organiseren.

Dit jaar zal er met de sponsorloop geld worden opgehaald voor Stichting Dorpshuis Abbenbroek en Bewonersgroep Waterland. De sponsorloop zal op zondag 18 september worden gehouden waarbij de deelnemers een afstand van 25 km zullen afleggen door de gemeente Nissewaard. Wilt u ook mee lopen of een donatie doen? Neem dan contact op via [email protected].