11 november 2013

Wat wil jij met Nissewaard?

De Partij van de Arbeid Nissewaard zoekt ideeën voor het verkiezingsprogramma! Dit doen zij o.a. via het online programma Queetz, waar iedereen ideeën kan plaatsen en kan stemmen op hun favoriete idee. Via de webpagina nissewaard.pvda-queetz.com kunnen mensen digitaal hun ideeën plaatsen voor de nieuwe gemeente Nissewaard.

“De toekomst van onze gemeente is een zaak die ons allemaal even dicht aan het hart ligt. We willen daarom zoveel mogelijk ideeën, van zoveel mogelijk mensen. Uiteindelijk weten de inwoners het best wat er mis is, beter kan of meer aandacht moet krijgen in onze gemeente. Daarom willen we ook dat iedereen de mogelijkheid heeft om hun ideeën in te dienen en te stemmen. Hoe meer mensen hoe beter,” aldus de lijsttrekker Wouter Struijk van PvdA-Nissewaard.

Nooit eerder hebben inwoners zo gemakkelijk ideeën kunnen opperen voor een verkiezingsprogramma. Queetz is een tool die is ontworpen in samenwerking met opiniepeiler Maurice de Hond. De beste ideeën zullen een plek krijgen in het verkiezingsprogramma van de PvdA in Nissewaard.

Queetz PvdA Nissewaard