Pluim van de Arbeid voor Drenkwaard Zuidland

Door Geert de Vries op 4 februari 2024

Zaterdag gingen PvdA-raadsleden Geert de Vries en Astrid van der Bend langs bij Multifunctioneel centrum de Drenkwaard in Zuidland. Hier vinden allerlei activiteiten plaats, van sport tot markten. De Drenkwaard is een belangrijke locatie voor de inwoners van Zuidland en draait op vrijwilligers. Momenteel worden er ook nog vrijwilligers gezocht. Voor de PvdA Nissewaard een goede reden om de vrijwilligers een steuntje in de rug te geven met een Pluim van de Arbeid. Dit zal ten goede komen aan nieuw kantinemeubilair.

De Pluim van de Arbeid wordt al enkele jaren uitgereikt aan vrijwilligersorganisaties in Nissewaard doordat raadsleden een deel van hun vergoeding hiervoor beschikbaar stellen. Ook leden van de PvdA dragen bij aan de Pluim. Organisaties kunnen worden voordragen via [email protected].

Geert de Vries

Goedendag, Ik ben Geert de Vries, geboren in 1948 te Leeuwarden en opgegroeid in Grou. Grou, het enige dorp waar geen Sint Nicolaas gevierd wordt, maar Sint Piter. Grou, ook het dorp waar wij niet op koninginnedag vrij waren, maar op 1 mei en waar op die dag de rode vlag op het gemeentehuis wapperde.

Meer over Geert de Vries