PvdA verrast scholen op Dag van de Leraar

Door Geert de Vries op 8 oktober 2023

Op 5 oktober was weer de jaarlijkse Dag van de Leraar. De PvdA Nissewaard, vertegenwoordigd door fractievoorzitter Geert de Vries en raadslid Willem Heijdacker, ging langs bij de basisscholen de Marimba en de Paus Johannes en kinderopvang en peuteronderwijs Klein maar dapper. Willem Heijdacker sprak de drie directieleden en haar in groten getale aanwezige leerkrachten toe op de nieuwe locatie aan de Galileïlaan, alwaar de verhuizing in volle gang is.

Mede dankzij alle leerkrachten en medewerkers die zich dagelijks keihard inzetten kunnen mogelijk aankomende week de lessen in het nieuwe gebouw al plaatsvinden. De dagopvang van Klein maar dapper is al begonnen met het opvangen van de kleinste leerlingen van zowel de Marimba als de Paus Johannes. De PvdA Nissewaard wenst iedereen succes met deze nieuwe locatie. Een prachtig modern ingericht gebouw met de nieuwste technologie op het gebied van veiligheid en duurzaamheid.

Geert de Vries

Goedendag, Ik ben Geert de Vries, geboren in 1948 te Leeuwarden en opgegroeid in Grou. Grou, het enige dorp waar geen Sint Nicolaas gevierd wordt, maar Sint Piter. Grou, ook het dorp waar wij niet op koninginnedag vrij waren, maar op 1 mei en waar op die dag de rode vlag op het gemeentehuis wapperde.

Meer over Geert de Vries